Ludzie z obsługi klienta…

Ludzie z obsługi klienta Xiaomi na Aliexpress są ewidentnie upośledzeni.
Kupiłam w październiku szczoteczkę InBrush, parę dni temu przestała działać.
Jest rok gwarancji, więc piszę do sprzedawcy na aliexpress (Xiaomi MC Store), że szczoteczka nie działa. Ładuje sie, ale nie działa.
Odpowiedź dzbana: Szczoteczki nie powinno uzywać się podczas ładowania.
Nie wiem jak teoretycznie dałoby się jej używać podczas ładowania, skoro kabel ładowania usb ma 5 cm długości, chyba z ryjem przy laptopie.
No ale dobra, może bariera językowa, może gorszy umysłowo dzień człowieka od obsługi klienta – benefit of the doubt.
Piszę dalej: Nie używam szczoteczki podczas ładowania. Używałam jej po ładowaniu, i teraz nie działa. Proszę o instrukcje, jak mam skorzystać z waszej gwarancji?
Odpowiedź kretyna że ja pierdolę: Prosze zrobić filmik, jak szczoteczka nie działa i wysłać na adres 834078649@qq.com żeby nasi inżynierowie mogli sprawdzić na czym polega problem.
Tak.
Dokładnie tak.
Przez filmik inżynierowie sprawdzą co się stało. Na chuj, skoro i tak tego przez filmiki nie naprawią.
No ale dobra, wysyłam filmik.
Albo i nie wysyłam, bo email jest fejkowy.
Wkurw bierze górę i piszę do dzbana żeby skończył pierdolić i podał mi instrukcję wysyłki towaru na gwarancji.
Czekam na odpowiedź.
Plusujących zawołam.
TLDR; Xiaomi zatrudnia ludzi niepełnosprawnych intelektualnie do działu obsługi klienta.
#xiaomi #aliexpress #xiaomitykurwo

Comments are closed.